Nyheter

19 september, 2018

Lena Loheim Kangevik i Dagens Opinion

Vart är contentbranschen på väg? Det frågar Dagens Opinion i en artikel som bland annat tar upp vad det betyder för vår bransch att stora nätverk köper upp svenska byråer. För Bees del är frågan högst relevant eftersom vi som liten byrå sticker ut mer och mer genom att vägra något annat än att arbeta med hög kvalitet i en svensk contentbransch som blir allt mer blek och urvattnad och dessutom hugger på allt.

Contentbyråerna tar matchen med de nya contentnätverken – del 2

Vad säger våra kunder?
"Vi har haft ett långvarigt samarbete med Bee och har varit mycket nöjda under alla år."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Bee är lyhörda för våra önskemål och förslag - vi känner oss som en viktig kund."

Lotta Möller, forskning- och anslagschef, Skogssällskapet

"Bee är alltid professionella och lyckas fånga rätt tonalitet för vårt varumärke kopplat till kundtidning och nyhetsbrev."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Med Bee känner vi oss helt trygga med att tidplan och andra planer kommer att följas."

Lotta Möller, forsknings- och anslagschef, Skogssällskapet

"Vi upplever att samarbetet med Bee präglas av smidighet och förståelse för kundens behov."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Bee är duktiga på att producera content, både print och digitalt för bilbranschen. De har en bredd och kan vår verksamhet, där de lyfter fram både teknik och människa på ett begripligt och attraktivt sätt."

Nisse Simonsson, marknadschef, Volkswagen Group Service

Bakom kulisserna