Nyheter

7 december, 2017

Kolla Förster! Skitsnyggt sista nummer av Audi magasin 2017

Så har vi gjort sista numret av Audi magasin för 2017. Under nästa år tar magasinet paus men vi hålla tummarna för ytterligare utgåvor, eller modifierade utgåvor, framöver. Håll ut!

I det här numera av Audi magasin har vi en hel del internationellt material. Att översätta och omvandla internationella artiklar till svenska läsare kräver sin publicist. Vi svenskar är kräsna med och medvetna om det vi tar till oss. Vi går inte på floskler, obegripligheter och överdrifter. Något som tyvärr ofta förekommer i flera andra språk. Men vi på Bee vet hur vi ska göra och vi tycker ödmjukt att vi lyckade riktigt bra.

Naturligtvis är det en hel del svenska reportage i magasinet också.  Att vi till exempel fick svenska designproffset Monica Förster att vara med är en fjäder i hatten till både oss på Bee och Audi. Och att snyggfotografen Kalle Nordlund fotograferade gjorde förstås sitt till. Tack Kalle!

Proffsig, framgångsrik och lite småknasig hjärna. Monica Förster berättar mer i senaste numret av Audi magasin.

 

Vad säger våra kunder?
"Vi har haft ett långvarigt samarbete med Bee och har varit mycket nöjda under alla år."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Bee är lyhörda för våra önskemål och förslag - vi känner oss som en viktig kund."

Lotta Möller, forskning- och anslagschef, Skogssällskapet

"Bee är alltid professionella och lyckas fånga rätt tonalitet för vårt varumärke kopplat till kundtidning och nyhetsbrev."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Med Bee känner vi oss helt trygga med att tidplan och andra planer kommer att följas."

Lotta Möller, forsknings- och anslagschef, Skogssällskapet

"Vi upplever att samarbetet med Bee präglas av smidighet och förståelse för kundens behov."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Bee är duktiga på att producera content, både print och digitalt för bilbranschen. De har en bredd och kan vår verksamhet, där de lyfter fram både teknik och människa på ett begripligt och attraktivt sätt."

Nisse Simonsson, marknadschef, Volkswagen Group Service

Bakom kulisserna