Nyheter

29 oktober, 2018

2 X nomineringar i PublishingPriset 2018

I årets omgång av PublishingPriset har Bee två fina nomineringar: Volkswagen magasin i kategorin B2C och Fleet magasin i kategorin One-shot. Det här känns otroligt roligt, speciellt som dessa är enda motormagasinen i båda kategorierna. Vi är still going strong, med andra ord.

För några år sedan vann vi nämligen inte mindre än tre år i rad med Audi magasin. Till slut kändes det rent av pinsamt att vinna över våra motorkonkurrenter år efter år eftersom kategorin då var Motortidningar.

Men nu är vi alltså tillbaka. Att vara nominerade i årets kategorier känns betydligt mer seriöst och som en bra utveckling. Både för oss och för PublishingPriset.

Håll tummarna för oss den 7 november.

Vad säger våra kunder?
"Vi har haft ett långvarigt samarbete med Bee och har varit mycket nöjda under alla år."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Bee är lyhörda för våra önskemål och förslag - vi känner oss som en viktig kund."

Lotta Möller, forskning- och anslagschef, Skogssällskapet

"Bee är alltid professionella och lyckas fånga rätt tonalitet för vårt varumärke kopplat till kundtidning och nyhetsbrev."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Med Bee känner vi oss helt trygga med att tidplan och andra planer kommer att följas."

Lotta Möller, forsknings- och anslagschef, Skogssällskapet

"Vi upplever att samarbetet med Bee präglas av smidighet och förståelse för kundens behov."

Marcus Thomasfolk, informationschef, Volkswagen Group Sverige

"Bee är duktiga på att producera content, både print och digitalt för bilbranschen. De har en bredd och kan vår verksamhet, där de lyfter fram både teknik och människa på ett begripligt och attraktivt sätt."

Nisse Simonsson, marknadschef, Volkswagen Group Service

Bakom kulisserna